kulcsszavas tartalomtervezés vizuális illusztrációja

Kulcsszavas tartalomnaptár: így építs 30 napos Insta & blog tervet egyetlen téma köré

A kulcsszavas tartalomnaptár módszerrel nem kell többé minden héten új témát kitalálnod, mégis mindig friss és kereshető marad a tartalmad. A …

Világítótorony a sötétben – keresőoptimalizálás kisvállalkozásoknak, hogy láthatóvá váljanak

Keresőoptimalizálás kisvállalkozásoknak: a legolcsóbb marketing válság idején

A keresőoptimalizálás kisvállalkozásoknak a túlélés egyik alapfeltétele, amikor összébb kell húzni a nadrágszíjat. Még “békeidőben” is, hiszen a …

A fenntartható marketing alapelveit bemutató vizuál: középen egyensúlymérleggel, körülötte színes kártyákon a főbb elemek – érték, etika, közösség, cél, hosszú táv.

Mi az a fenntartható marketing + 5 azonnal használható tipp kezdőknek

A helyzet az, hogy a fenntartható marketing nemcsak egy divatos kifejezés, hanem az egyéni- és kisvállalkozók túlélési stratégiája is lett. A …

A tartalommarketing kulcsa a tervezés

A hatékony tartalommarketing alapjai kezdőknek és (örök)újrakezdőknek

Igazából egyetlen tartalommarketing létezik. Ha ez rendben van, akkor láthatóan minden területen növekedni tud a vállalkozás. Ha nincs rendben, …

Hogyan készíts duplaannyi tartalmat feleannyi idő alatt?

A tartalom-újrahasznosítás a teljes kiégéstől óvja meg az egyéni- és kisvállalkozókat. Hiszen minden vállalkozó szembesül azzal, hogy ahhoz, hogy …

Tartalom-újrahasznosítás? Easy-peasy, öcsém!

Hónapok óta dumálok a tartalom-újrahasznosítás jelenségről és kapok érte hideget-meleget. Pedig még így is elveszik a vékonyka hangom ebben az …

Hódítsd meg a piacod és tömd meg a zsebed hírlevelekkel!

A hírlevelekről mindenkinek az a napi több tucat olvasatlan hírlevél jut eszébe, ami a postafiókja mélyén lapul. Ennek ellenére, akár hiszed, akár …

Színes tartalommarketing kvízekkel, kérdőívekkel

+ hozom a kedvenc kvízkészítőmet is Vállalkozóként a saját munkád mellett te is folyamatosan agyalsz, hogy milyen tartalommarketing elemet …

Útmutató a tartalom-újrahasznosításához

Az online térben, ahol a tartalmi verseny egyre intenzívebb, a tartalom-újrahasznosítás kritikus szerepet játszik a márkák digitális …

Hogyan győzd le a "poszt-traumát?"

Gyötör a bűntudat amiért folyamatosan halogatod – mégsem visz rá a lélek… Most nincs annyi időd, hogy kikerázd magad és kamera elé állj vagy …

Királycsel és szövegírás technika

Úgy esett, hogy augusztusban indultam életem első sakk versenyén. Igaz, hogy inkább külső tényezők motiváltak, mintsem a saját elhatározásom, de …

Mi a 3 legnagyobb hiba, amit elkövethetsz szolgáltatóként?

Ráadásul valójában mindhárom hiba oda vezethető vissza, hogy nincs tartalomterv a vállalkozó előtt. Aki valamilyen szolgáltatásra alapozza a …

Hello @mindenki!

Néhány hete a közösségi média Meta csoportjaiban megjelent egy új funkció: a @mindenki taggelés. Ezzel a módszerrel a csoport -és ez fontos, hogy …

Blog tervezés - alapok

A szövegírás nem arról szól, hogy a Múzsa minden alkalommal körülötted fog táncolni vagy homlokon csókol, amikor a klaviatúra fölé helyezed a …

Szövegben jó vagyok
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.