+ hozom a kedvenc kvízkészítőmet is
Időnként érdemes valami izgalmasabbal előrukkolni a klasszikus posztok helyett. Aktivizáld a követőid és dobj be nekik valami érdekes vagy akár tanulságos tesztet. Hidd el, ha az oldalad vagy a csoportod hangulata már egy lapos házibuliéhoz hasonlít, egy kvíz csodákat tehet vele. Nem hiszed? Akkor teszteld!
A legegyszerűbb módja, hogy kiderítsd nálad működik-e, ha elkezded használni
Bizony, bizony, időt kell rá szánni. Viszont, annyit ígérhetek, hogy te majdnem ugyanolyan jól fogsz szórakozni a készítés közben, mint azok, akik majd kitöltik. Ha kiszervezed nekem a tartalommarketinged, akkor én fogom jól érezni magam. Aztán majd te is, ahogy behúzod azoknak a figyelmét, akik eddig inaktív nézelődők voltak a felületeiden.
Kipróbált online kvízkészítő program, ami játékosságot visz a tartalommarketingedbe
És pont ettől olyan hatásosak. Az emberek a közösségi médiára azért mennek fel, hogy
a, megtudják, hogy kivel mi történt mióta nem frissítettek (tehát 2 perce)
b, szórakozzanak
c, igazából ők sem tudják mit keresnek ott, csak görgetnek
Mivel egy néhány kérdésből álló kérdéssort gyorsan le lehet tudni és azonnali visszajelzést is kap az illető az eredményéről, borítékolható a siker.
Fyrebox.com
Nekem a személyes kedvencem a fyrebox.com oldal, mert az ingyenes verzióban is rengeteg funkciót ki lehet próbálni. Több kvízkészítőt is összehasonlítottam, beregisztráltam, majd csalódottan töröltem a fiókomat, mert későn derült ki, hogy például csak heten tölthetik ki a kvízt az ingyenes változatban. A fyreboxnál már évek óta van fiókom és örömmel tapasztaltam, hogy ahelyett, hogy beálltak volna azok sorába, akik korlátozzák az ingyenes időszakot vagy a kitöltők számát, inkább még plusz funkciókat is elérhetővé tettek.
✔️ 14 napos ingyenes időszak (egy mini kampányhoz pont jó)
✔️ 10 kérdést tehetsz fel (több se kell, különben túl hosszú lesz)
✔️ 100 -an tölthetik ki (na, ez már valami)
✔️ egészen jól személyre szabható a kvíz (pontozás, újrakezdés lehetősége)
✔️ megosztható a közösségi média felületeiden, weboldaladon
❌az ingyenes verzióval reklámozod magát a fyrebox.com-ot is, ami picit ront a megjelenésen
❌képeket csak a fizetős változatban szúrhatsz be
❌csak a fizetős változatban tudsz emailt küldeni a kitöltőknek, vagy értékelni az adatokat
Dobj össze 10 perc alatt egy kvízt és növeld a népszerűséged!
Az első kvíz elkészítése lehet, hogy picit hosszabb lesz, de tényleg adja magát minden a felületen. Ezt látod miután belépsz az oldalra:
Létrehozhatsz egy teljesen új kvízt, amihez, ha nagyon profi vagy, már össze is készítetted a kérdéseket, válaszokat. De válogathatsz rengeteg témában a már kész sablonok közül, amiket már csak személyre kell szabnod.
Írd be a kérdéseidet vagy vedd idénybe a mesterséges intelligencia segítségét. Ezt persze megteheted már előtte is. A válaszok megadásánál több lehetőséged is van:
- a klasszikus “Legyen ön is milliomos” elvét követed és egy jó választ adsz meg a három rossz mellé
- vagy variálod a jó válaszok számát és pontozással súlyozhatod az értéküket
Miket tudsz beállítani a szerkesztési felületen?
Itt tudsz olyan címet adni a kvíznek, hogy azonnal mindenki ki akarja tölteni. Eldöntheted, hogy látszódjanak-e az utasítások, melyik válasz hány pontot érjen, illetve, hogy kötelező legyen-e kitölteni űrlapot a kvíz megkezdése előtt.
Lejjebb görgetve a követjező technikai beállításokkal teheted élvezetesebbé a játékot:
- megmutassa-e a helyes választ?
- kapjon-e rövid magyarázatot a kitöltő?
- mennyi időt engedsz a válaszadásra?
- legyen-e időkorlát vagy haladási sáv?
Végül add meg az értékeléshez a kritériumokat! Beállíthatsz százalékot, hogy mikortól számít megfeleltnek vagy nem megfeleltnek a válaszadás. Lehetőséget adhatsz az újrakezdésre.
Ennél a pontnál fogsz elgondolkodni, hogy megéri-e előfizetni. Ugyanis, ha ezt megteszed, akkor begyűjtheted a kitöltők adatait és elküldheted nekik egy személyre szabott email automatizációban az eredményt. Sőt, küldhetsz a már hírlevél listán lévőknek kvízzel egybekötött termékajánlót, amihez járhat bónusz kupon.
Hasznosnak találtad a cikket? Akkor pacsi és oszd meg másokkal is, hogy elárasszuk a közösségi médiát színes és brutál jó tartalmakkal!